Chatbot - kommunikáció és üzletfejlesztés - ONLINE
- 2021-03-24 14:07 - 15:30
- online
- informatika, HR
A magyar fejlesztésű CHEQ - melyet 150 fős alkalmazotti létszámmal rendelkező vállalatok is használnak már - a cégvezetés egyik legkorszerűbb belső kommunikációs eszközét kínálja a vállalatok számára.
A koronavírus helyzet nem csupán a vásárlókkal és a partnerekkel, de a munkatársakkal való kapcsolattartásra is jelentős hatással volt. A védekezési intézkedések miatt minimalizálódtak a fizikai kontaktusok, ugyanakkor megnőtt a vezetői üzenetek száma. Fontosabbá vált a belső kommunikáció, igényként fogalmazódott meg a munkavállalói vélemény rendszeres felmérése, az egyéni egészségre való napi szintű rákérdezés, mindez pedig különösen a munkaállomással (email-lel) nem rendelkező fizikai dolgozók esetében.
A magyar fejlesztésű CHEQ (melyet 150 fős alkalmazotti létszámmal rendelkező vállalatok is használnak már) a cégvezetés egyik legkorszerűbb belső kommunikációs eszközét kínálja a vállalatok számára.
A CHEQ segítségével üzenetek és kérdőívek mellett titkosított dokumentumok is küldhetők az alkalmazottak okostelefonján futó kommunikációs csatornára, jelentősen csökkentve a HR adminisztrációs feladatait.
Előzetes információ a CHEQ-ről
A rendezvény keretében bemutatásra kerülnek továbbá az ügyfélszolgálat területén, valamint a webshopok számára igénybe vehető chatbotmegoldások.
Előadó: Illés Kata, az eszközt fejlesztő magyar start-up cég, a Talk-A-Bot üzletágvezetője
A részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött.
JELENTKEZÉS, INFORMÁCIÓ: 82/501-025, athurzo@skik.hu