Kamarai pályázat és rendezvényfigyelő rendszer
- GINOP 1. prioritás: KKV-k versenyképességének javítása
- GINOP 2. prioritás: K+F+I
- GINOP 3. prioritás: Infokommunikáció
- GINOP 4. prioritás: Energia
- GINOP 5. prioritás: Foglalkoztatás
- GINOP 6. prioritás: Oktatás, képzés
- GINOP 7. prioritás: Turizmus
- GINOP 8. prioritás: Pénzügyi eszközök
- NGM -Munkahelyteremtő támogatás
- KISFALUDY Turisztikai Fejlesztési Program
Kamarai rendezvények
<< | 2019 Február | >> | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Hé | Ke | Sze | Csü | Pé | Szo | Va |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
Országos rendezvénynaptár
Rendezvények
A LÉTSZÁM BETELT! TOVÁBBI HELYET NEM TUDUNK BIZTOSÍTANI
A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tisztelettel meghívja Önt az
"E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban" c. előadására!
A rendezvény helyszíne: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. (Kereskedelmi és Iparkamara székháza)
Időpontja: 2018.12.13. 9:00-tól 12:00-ig
A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartania a kapcsolatot és fordítva is igaz.
Ismerje meg a rendszer működését a gyakorlati előadásunkon, ahol minden résztvevő a tananyagot nyomtatott formában kézhez kapja! A tananyag a szerzői jogok védelme miatt elektronikus formában nem továbbítható, így a résztvevők csak kinyomtatott formában kaphatják meg!
Program:
8:30-9:00 Regisztráció
9:00-9:10 Megnyitó: Dr. Szerencsés László, KEMKIK elnök
9:10-12:00 E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
Témakörök:
- Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
- Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, autom. címkézés)
- Rendelkezési nyilvántartás
- SZÜF (AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm,)
- ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
- Meghatalmazás EGYKE-vel
- Meghatalmazás EBEV felületen
- Mérleg benyújtás OBR felületen
- Általános célú webes űrlap: e-papír
- Önkormányzati ASP (iForm)
- Konzultáció
A rendezvényen a részvétel díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött.
Kérjük, minél hamarabb regisztráljon, mivel a helyszín befogadóképességének elérésekor a regisztráció lezárul!
Csoportos hiteltanácsadás
Csoportos hiteltanácsadás a Gazdaság Házában, 2018. december 13-án (csütörtök), 14,00 órától
Építőipari fórum
A Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Építőipari fórumot szervez, melyre tisztelettel meghívja Önt és/vagy munkatársát.
E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban Esztergom
A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tisztelettel meghívja Önt az
"E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban" c. előadására!
A rendezvény helyszíne: 2500, Esztergom, Deák Ferenc u. 14. (Kereskedelmi és Iparkamara székháza)
Időpontja: 2018.12.13. 14:00-tól 17:00-ig
A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartania a kapcsolatot és fordítva is igaz.
Ismerje meg a rendszer működését a gyakorlati előadásunkon, ahol minden résztvevő a tananyagot nyomtatott formában kézhez kapja! A tananyag a szerzői jogok védelme miatt elektronikus formában nem továbbítható, így a résztvevők csak kinyomtatott formában kaphatják meg!
Program:
13:30-14:00 Regisztráció
14:00-14:10 Megnyitó: Dr. Szerencsés László, KEMKIK elnök
14:10-17:00 E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
Témakörök:
- Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
- Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, autom. címkézés)
- Rendelkezési nyilvántartás
- SZÜF (AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm,)
- ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
- Meghatalmazás EGYKE-vel
- Meghatalmazás EBEV felületen
- Mérleg benyújtás OBR felületen
- Általános célú webes űrlap: e-papír
- Önkormányzati ASP (iForm)
- Konzultáció
A rendezvényen a részvétel díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött.
Kérjük, minél hamarabb regisztráljon, mivel a helyszín befogadóképességének elérésekor a regisztráció lezárul!